|
IQS & QUANT Group (1996-2006)
Research Manager - fabryka badań
- Specjalizacja w realizacji projektów ilościowych (kilkaset badań) ze wsparciem badawczym w postaci projektów jakościowych (ponad 100 IDI). Doświadczenie w realizacji badań B2B i B2C, ad-hoc oraz trackingowych, wizerunkowych, konsumenckich (U&A), CPT i wielu innych z zastosowaniem różnych technik badawczych (CATI, PAPI itp.), na wszystkich etapach ich realizacji: od oferty, przez analizy i raportowanie, po wygłoszenie prezentacji.
- Stworzenie Działu Przetwarzania Danych. Objęcie stanowiska zastępcy kierownika zespołu badawczego w dziale badań telefonicznych CATI - realizacja badań, optymalizacja i wdrażanie procedur, organizacja i prowadzenie szkoleń.
- Obsługa kluczowych klientów z branż: biznes, finanse, telekomy, FMCG, motoryzacja (m.in.: McKinsey, Polkomtel, Citroen, RRM, Unilever, Coca-Cola).
| |